InStroy — InDriver сияқты құрылыс материалдарына тапсырыс беру бойынша стартап

InStroy стартапының негізін қалаушы Олжас Әнуарбековпен әңгімелестік. Ол компанияның құрылу тарихымен бөлісті және алдағы жылдарға арналған жоспарлары туралы айтып берді.

Олжас Әнуарбеков, 43 жаста, Астана қаласы, InStroy компаниясының CEO, @instroy.app , @olzhas__0519

Бәрі қалай басталды

Бір күні мен InDrive негізін қалаушы Арсен Томскийдің «Якутсктан Кремний алқабына дейін» кітабына тап болдым. Әлемдік деңгейдегі жаһандық компанияның құрылу тарихына тәнті болдым. Бұл мен үшін бұрылыс, ал кітап — стартап әлеміне нұсқалық болды.

Мен жұмыстан шығып, InDriver-ді жүктеп алдым, көлікке отырып, сервистегі пайдаланушыларды зерттеуге кірістім. Бір айдан кейін InDriver ішінде бизнес-класс автокөліктері бар жүргізушілер қауымдастығын жинадым. Оны VIP AUTO CLUB деп атадым. Біз клиенттерге сенімді және тексерілген жүргізушілерді ұсындық. Қоғамдастық әлі де бар және дамып келеді.

Мансапты бригадир көмекшісі ретінде бастадым. Осы салада жеті жыл жұмыс істегенде пәтерлерді жөндеу және объектілерді салу кезінде нарық проблемаларына жиі тап бола отырып, құнды тәжірибе жинақтаған болдым. Уақытында жеткізілмеген материалдар жұмысты орындау мерзімін созып, бюджетке әсер етуі мүмкін.

InDriver мен үшін шабыт көзіне айналып, ал InStroy біздің нарық пайдаланушылары үшін ыңғайлы құрал жасау ниетінің нәтижесі болды.

Команда

Командада төрт адам бар: мен — СЕО, Әли — ҚМҰ, жөндеу мен құрылыста үлкен тәжірибесі әрі PR және маркетинг бойынша таланты бар, Артем — ІТ бойынша ауқымды білімі бар СТО, Алтынбек — өнімге деген сенімі мен әлеуеті жақсы СОО, командадағы операциялық қызметке жауап береді.

Сонымен қатар, аутсорс мамандары да үлкен жұмыс атқаруда.

Мақсатты аудитория

Құрылыс материалдарын сатып алу — ұзақ және еңбекті қажет ететін процесс. Құрылыс дүкендеріне бару, тиімді ұсыныстар іздеу үшін сайттарды зерттеу, базарларды аралау көп күш пен уақытты талап етеді. InStroy-да қажетті материалдарға өтінім жасап, сатушылардан түрлі ұсыныстар алуға болады. Пайдаланушыға тек олардың ең жақсысын таңдауға қалады.

Бұл ретте құрылыс материалдарын сатушылар қала ішіндегі географияға, тіпті өз нарығына да қатты байланысқан — мысалы, бірінші қатарда тұрып, соңғысына қарағанда сату оңай. Сондықтан біздің платформа — бұл материалдарды орналасқан жеріне байланыстырмай, бірден бүкіл қалаға сату мүмкіндігі.

Біздің соңғы пайдаланушымыз — жөндеу жұмыстарын жасайтын, құрылыс материалдарына тапсырыс беретін адам. Бірақ негізгі табыс көзі — құрылыс материалдарын бөлшек саудада сатушылар мен жеке дүкендер. Қазіргі таңда бізде 94 сатушы бар, олар $3760 көлемінде ай сайынғы табыс әкеледі. Біз өнім берушілердің санын 700-ден қысқарттық, тек тексеруден өткендерді ғана жібереміз.

Акселерация бағдарламалары

2022 жылы Astana Hub жаңа Google for Startups акселерациялық бағдарламасын іске қосты. Оған 7 елден 15 IT-жоба іріктелді. Бізді 800 үміткер ішінде іріктеп алды. Құрылыс саласындағы мендегідей бэкграунд бар адамға — бұл жеңіс сияқты көрінді. Біз әр апта сайын өзіміздің кәсіпкерлік дағдыларымызды көрсетіп, жаңаларын игеруіміз керек еді.

Акселерацияның арқасында мен баға жетпес тәжірибе жинақтадым және нетворкингті жақсы дамыттым: әлемді жақсартатын қызықты жобалардың негізін қалаушы курстастарыммен үш ай офлайн-оқыту. Біз әлі күнге дейін әңгімелесеміз, тәжірибемізбен бөлісеміз.

Қиындықтар

Стартапердің қиындықтары мен қателіктері әрқашан болады, бұл қалыпты жағдай. Нарыққа арналған жаңа өнімді әзірлеу — бұл қараңғы орман. Сізді бұрылыста не күтіп тұрғанын ешкім айта алмайды. Сондықтан жолдағы кедергілерді шешуге өзіңізді бейімдеу керек.

Көптеген жаңа бастаған стартаперлер классикалық қате жібереді, мен де солай болдым — бірден толыққанды өнім жасағысы келеді. Бұл уақыт пен ақшаға көп шығын жұмсайды. Жобаны бастамас бұрын өзіңіздің мақсатты аудиторияңыздың ауыртпалықтары мен қажеттіліктерін терең зерттеу қажет. Содан кейін, Tilda немесе Telegram-арнасының көмегімен арзан әдіспен гипотезаларды тексеру. Осы ақпараттың негізінде әзірлеуге кірісуге болады.

Жетістіктер

Өткен жылдың басты оқиғасы — өнімді 2023 жылдың қазан айында іске қосу.

Біз қосымшаны ақшалы еттік, үш айда табыс таба бастадық, бірақ маркетингке бір тиын да жұмсамадық. Адамдар біздің өнімді белсенді қолдана бастады — бұл факт біздің дұрыс бағытта бара жатқанымызға сенімділік берді.

Жоспарлар

Әзірше біз ойлағанымыздың оннан бір бөлігін ғана іске асырдық. Біздің әлі көп істеріміз бар.

Өнімді жақсарту, жаңа функцияларды қосу және Қазақстанның ірі қалаларында, Бішкек пен Ташкентте іске қосу үшін инвестициялар тартуды жоспарлап отырмыз.